sâmbătă, 18 aprilie 2009

a 5cea zi de SILO RASTIGNIREA

Vineri.19aprilie 2oo9.Decorul de data aceasta a fost gramada de gunoi din mijlocul scenei ,prin aceasta simbolizand pacatele omenirii.Am vizionat rastignirea din filmul "Passion of the Christ" si am fost profund atins de scena in care Satan urla de ciuda .Mi am readus aminte ca Isus l-a biruit si prin aceasta ne face biruitori.In timp ce vizionam filmul am fost distras de un copil ce a intrebat langa mine "Mama,o sa-L arate si cand merge El in iad..?" Binenteles am zambit putin dar mi-am dat seama ca El a coborat si acol rapand lanturile locuintei mortii .Spre sfarsit Eugen m-a facut sa-mi dau seama cum au primit ucenicii vestea ca El a murit.De multe ori cand pierdem pe cineva drag subit ramanem foarte indurerati,dar cand Isus ,cel in care ucenicii vedeau pe cel ce facea minuni,ierta pacate,subit murind a fost ca si cum El nu si-ar fi continuat lucrarea.Dar El a facut mai mult decat aceasta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu