luni, 13 aprilie 2009

markerul spune :Iahve ,rupe cusca!

AICI PUTETI VEDEA PRIMA PRESTATIE LIVE "THE MARKER"




Prima data cand i-am ascultat pe The Marker a fost la Metafest,anul trecut.Pentru cei ce nu cunosc(vaai)Metafest este un festival organizat de biserica Metanoia ,Timisoara unde timp de 2 -3 zile am fost incantati de anumite trupe crestine contemporane .
In cadrul festivalului au fost invitati si The marker ,o trupa de debut alcatuita din Paul Mates şi Andrei Prodan (foşti membri ai trupei Natural) împreună cu Octav Capota (trupa KL). Trupa activează începând cu ianuarie 2008 şi abordează un stil dinamic, păstrând latura alternativă, prin care să capteze atenţia tinerilor, şi în special a celor ce nu au tangenţă directă cu un mediu creştin.Binenteles impresia "copie pe Switchfoot" a tinut mult in mintea mea (inca ma e pe acolo )dupa ce i-am ascultat live la Metafest,totusi dupa cateva luni ,din intamplare am ajuns pe un site ce anunta ca The marker participa la GBOB Challenge 2009 apoi sa aflu uimit ca au luat si un premiu "The Marker - Awarded as The Best New Romanian Band".Deci The marker sunt pe val ?!In orice caz intrebarea e The Marker canta muzica crestina sau nu ?

In urmatoarele postari as vrea sa scriu si parerea The marker despre ei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu