marți, 14 aprilie 2009

despre Peniel 2oo9


A trecut si penielul si anul acesta si din cate am auzit s-a dovedit a fi la fel ca anii trecuti.Peniel este conferinta de tineret nationala prima initiativa a acesteia incepand din anul 1995 incepand cu o organizatie de tip interconfesionala evanghelica cu scop citez:"promovarii valorilor moral civice si scripturale .Initiatorul organizatiei fiind Lucian Oniga el organizand si tabere Peniel.Primul meu gand cand am inceput sa scriu articolul a fost sa critic putin ,de ce ? pentru ca PEnielul pare sa si piarda din importanta pentru tineri ,Conferinte ca Salem castigand mai mult teren in fata sa iara de ce ?nu cred ca sunt in stare sa spun eu dar sunt bucuros ca prin amandoua se raspandeste un singur mesaj "Isus" totusi singurul meu sfat pentru Peniel(stiu ce greu e sa organizezi asemenea conferinte nationale totusi e doar un sfat nu "judec") e sa slujeasca generatiei tinere si sa fie cu adevarat o conferinta interconfesionala evanghelica.

AICI PUTETI VEDEA "PENIEL 2OO9" VIDEO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu